Rozwiązania dla nowoczesnej
bankowości i ubezpieczeń

Rozwój technologii teleinformatycznych jest najlepiej widoczny tam, gdzie na pierwszym miejscu stawia się precyzję i efektywność. Trudno dzisiaj wyobrazić sobie nowoczesne instytucje finansowe, bez zaawansowanych rozwiązań technologicznych.

Rozwiązania dostarczane przez MCX Telecom wpływają na jeszcze skuteczniejszy kontakt z klientem, wprowadzenie nowych modeli zarządzania, obniżenia kosztów. Coraz częściej używane są jako narzędzia innowacji.

Firmom z sektora bankowości i ubezpieczeń oferujemy:
  • Rozwiązanie telefonii IP
  • Wideokonferencje
  • Contact/Call Center
  • Usługi serwisowe w zakresie utrzymania infrastruktury telefonicznej
DLA KOGO PRACOWALIŚMY

Nasi Klienci

  • Bank PKO BP
  • Bank BGŻ
  • Bank PEKAO S.A.
  • Towarzystwo Ubezpieczeniowe
PRZYKŁADOWE CASE STUDY

Duże towarzystwo ubezpieczeniowe

Wdrożyliśmy rozproszony geograficznie system telefonii IP z modułem call center w ponad 260 lokalizacjach. System został oparty na:

Serwerze telekomunikacyjnym NEC SV8500 (zapewniającym redundancję):

  • 1800 abonentów IP
  • 6 traktów ISDN PRA
  • Konferencje audio
  • Moduł przetrwania
  • Nagrywanie połączeń

2 serwerach aplikacji BCT:

  • Moduł IVR
  • Moduł Identyfikacji
  • Moduł VM
  • 120 agentów Call Center
  • 24 Supervisorów
INNE CASE STUDY