Pozytywne doświadczenie Gości
jest podstawą sukcesu dla każdego hotelu.

W celu jej skutecznego budowania niezbędna jest dobra komunikacja opierająca się na nowoczesnych technologiach. Nasi klienci mogą cieszyć się elastyczną, skalowalną i bezpieczną komunikacją dostosowaną do potrzeb przemysłu hotelarskiego. Od małych rodzinnych pensjonatów po duże, luksusowe hotele.

Nasze rozwiązania dla rynku hotelowego odpowiadają na takie wyzwania jak:
  • Ciągła presja podnoszenia przychodów per pokój hotelowy przy zachowaniu lojalności klientów.
  • Utrata wizerunku hotelu poprzez negatywne opinie Gości na portalach społecznościowych.
  • Wykonywanie wielu prac naraz przez personel recepcji w okresie najwyższego ruchu.
  • Niespójny poziom obsługi Gości prowadzący do ich niezadowolenia oraz frustracji personelu.
  • Utrzymanie wykwalifikowanego personelu hotelowego.
  • Zapewnienie ochrony dla już poczynionych inwestycji.

Korzyści:

Zapewnienie pozytywnego doświadczenia Gości
Podniesienie wydajności personelu
Zwiększenie przychodów hotelu
Zmniejszenie kosztów operacyjnych placówki

Chcesz dobrać odpowiednie technologie dla Twojego przedsiębiorstwa?

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami.

Sprzedaż
tel.: (22) 328 47 30

Współpraca dealerska
tel.: (22) 548 47 94

Serwis i wsparcie techniczne
tel.: (22) 328 48 00
tel.: (22) 328 47 40

Wrocław
tel. +48 695 336 333

Gdańsk
tel. +48 601 951 231

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę MCX Telecom Sp. z o. o.. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych podanie moich danych ma charakter dobrowolny oraz, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, jak również możliwość ich zmiany