Wideo Contact Center
– bardziej zadowoleni klienci

Bezpośrednia komunikacja z klientem zwiększa zadowolenie klientów z obsługi i wpływa na jego lojalność. Badania zachowań klientów pokazują, że 70% klientów wybierze ofertę konkurencji, jeżeli w momencie składania zapytania nie będą mieli dostępu do eksperta.

Oferowane przez nas rozwiązanie Cisco Unified Contact Center, pozwala na maksymalizację przychodów firmy oraz podnoszenie poziomu zadowolenia klientów.

Cisco Unified Contact Center obsługuje kanał audio, wideo, chat oraz email. Umożliwia komunikację z klientem bezpośrednio ze strony www z użyciem czat i wideo.

Dzięki Cisco Jabber Guest, „goście” – klienci, partnerzy, dostawy mogą natychmiast spotkać się z ekspertem z poziomu przeglądarki internetowej oraz darmowej aplikacji na urządzenia mobilne. Jabber Guest można również wbudować we własne aplikacje czy stronę www dzięki dostępnemu pakietowi SDK.

Kontakt osobisty z klientem jest nieocenionym lecz najdroższym kanałem komunikacji. Można go zastąpić poprzez wdrożenie usługi zdalnego wideo eksperta.

Przykłady zastosowań:

Wirtualne Biura Obsługi Klientów dla zdalnych konsultantów
Wirtualne Biura Doradcze i Eksperckie
Wirtualne Przychodnie
Konsultacje medyczne i specjalistyczne
Obsługa osób niepełnosprawnych – umożliwienie im kontaktu osobistego bez wychodzenia z domu, czy dołączenie do wirtualnego spotkania tłumacza języka migowego

Chcesz dobrać odpowiednie technologie dla Twojego przedsiębiorstwa?

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami.

Sprzedaż
tel.: (22) 328 47 30

Współpraca dealerska
tel.: (22)  548 47 94

Serwis i wsparcie techniczne
tel.: (22) 328 48 00
tel.: (22) 328 47 40

Wrocław
tel. +48 695 336 333

Gdańsk
tel. +48 601 951 231

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu związanym z kontaktem, przez firmę MCX Pro Sp. z o. o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Gotarda 9 .
Zgodnie z art. 13 ust 1 i ust 2 Spółka MCX Pro informuje, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz, że:
a) dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i w celu, o którym mowa
w pierwszym zdaniu niniejszej zgody,
b) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, a także prawo ich poprawiania,
c) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych ze względu na szczególną sytuację,
d) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
e) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.
W zakresie określonym w pkt. a)-e) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres rodopro@mcx.pl lub pisemnie na adres MCX Pro, ul. Gotarda 9,02-683 Warszawa.